De Tuin 10
41-60
Tell a Friend!
een gezellige plek om de bbq aan te steken
.
kijken wat het wordt
de "kerstboom" van 2011.
pioenroos zit vol in de knop
lekker kleurtje
zo rood
alles groeit als een idioot
ook flink in de knop
de azalea
en fier staat hij op het dak
met zijn kont in de wind
een heerlijke plek om te lezen, liggen en te eten
gevonden op texel 2012
onze wind zwaan
alles groen, de hortensia's moeten nog de knop in
wat hebben we toch een mooi huis
welcome
winni met de bbq aan het spelen
mooie blauwe lucht